Ebrarabla_06 Tugba1tugba ohhh misss çok mutlu oldum🥳🥳🥳 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🥰 teyyyy teyyyy teyyyy teyyyy teyyyy🥳🥳🥳🥳🥳
Tugba1tugba Ebrarabla_06 inşallah canım yüzde 80 dedi ama değişir mi ki acaba bu haftadan sonra 13 haftalık ya
meva_apo25 Ebrarabla_06 kIz herkesi bitmişsin bi beni mi tutturamadın o kadar da erkek olmasını istemiştim ki
Zmra-13 Ebrarabla_06 kiz ebrar bizede erkek dedin ama benim yavrucak inat yaa bu seferde sirtini donmustu ayrintiliya kaldim galiba oda 3 hafta sonra tahmindede bulundular doktorlar ama iki cinsiyettende bulndular kafam karisti iyice yaa
Zeroj Ebrarabla_06 canım banada bakarmisin daha net foto yok bu net hep bulanık fotoğrafları ya yarın cinsiyet ogrencem hayırlısı ile
Eceada0 Ebrarabla_06 seninki belli oldu mu kız bende bugün gittim devlete pozisyon yok dedi erkek demiştin en son organ taramasında ogrenecem galiba :)
Ebrarabla_06 Tugba1tugba erkeklerde pek değişme olmuyor canım benim Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🥰😍
Haticeakgul Ebrarabla_06 vizede bakarmisiniz önceki paylaştığım bütün fotoğraflarını yorumlarinda siz hiç yorum yapmamissiniz bide tahmininiz doğru çıkıyormuş lütfen bizede bakin
Minejjan Ebrarabla_06 hahahhaha teşekkürler sağlıkla gelsin hiç önemli değil ki cinsiyetiii, ögrenince yazarım doğru ateşlemiş misin bakalımm 😅😂