Kızlar merhaba benim adetimizin üzerinden 20 gün geçti zaten adetim düzensizdi hastaneye gittim doktorum bana duphlaston verdi üzerinden 6 gün geçti doktora gideli halen adet olmadığım için erken gebelik testi yaptım öylesine anında çok çok silik bir çizgi çıktı sizde bir bakın ben mi yanlış görüyorum yoksa gerçekten var mı 🫠