busrakaan rabbim yar ve yardımcın olsun çok zor yaşayan biliyor bende 17+3 te kaybım oldu Şuan hamileyim serklajlıyım bizleri neler bekliyor bilemiyoruz rabbim hepimizin yardımcısı olsun benimde 3 gebeliğim ilki tüp bebekti gelişmedi diğerleri normal kaldım bakalım bunda ne olacak