Ne yaşıyorum inan bilmiyorum 14.haftadayken serklajım atıldı daha önce 2 tane kaybım vardı suyum erken gelmişti bu gebeliğimde önlemini almak için serklaj atıldı bunun yüzde yüz bi garantisi olmadığını biliyorduk herşeye rağmen dikkat ettik evdeydim yatışdaydım zaten . 18 haftalık olmuştuk suyum geldi bebeği aldılar suyum bitmişti ve bebeğin kalp atışları çok azalmıştı . Suni sancı verdiler ne yaşadım ne yaşıyorum şuan hiç bilmiyorum . Bunun gibi durum yaşayan oldu mu serklaj olduğu halde suyu gelen :(((