Kızlar benim hesaplamalarima göre 31 haftalik hamileyim ama bugün doktor bana 34 haftalik olduğumu söyledi nstye girdim birsey çıkmadı kafam çok karışık özelde ki doktor 2 hafta ileride olduğunu söyledi bugun ki devletteki doktor 34 haftalik ve migdesinin gelişmesinin görüyorum sanki dedi siz böyle bir durum yasadinizmi