Serfes1 Nur2516 benimde son 45 biraz psikolojik ve bedenen çökmüş olabilirim ama hepsi geçecek az kaldı 💪🏻
Nur2516 MadameNoire hıı doktor nasıl olacağı hakkında bir şey söyledi mi benimki her hangi bir şey söylemedi daha nst de de sancı çıkmadı
MadameNoire Nur2516 benim 36 nci haftada belli olacak sezaryen mi normal mi diye .. enfeksiyon çıkarsa sezaryen dedi. 38 nci haftaya gun veririm demisti..
Nur2516 Emel_34 biz daha doğrusu ben istiyorum eşimde beğendi oda tamam dedi Belis olacak 🧡 fevkalede çok güzel ve aşkın ilk meyvesi demek anlamı siz ne düşündünüz
Emel_34 Nur2516 farklı ve guzel bir ısım İsmiyle doğsun mınık prenses sağlıkla ınsallah 😍 simay olucak benımkının