Kaktuscekirdegi Bende yaptirmayacam kontrollü şekilde ilerlendikten sonra gerek yok ayrıca şeker belirtileri yoksa yaptırmaya da gerek yok bence. Bebek önden gider, suyu fazla olur annede şeker belirtileri olur tahliller de yüksek çıkar vs. O zaman yapılabilir onun dışında gerek yok, zaten çoğu doktor diyet veriyor çıkınca da bir şey yapılmıyor.