Aytlkya Ben tatlı yemezken çıktı 🫠 meyve çok yiyordum ve beslenme saatlerim düzensizdi asla ara öğün alışkanlığım yoktu bütün gün evde yalnız olduğum için açlıktan midem kazınmadan oturup yemezdim. Oturduğumda da orantısız yiyordum açlık şekerim ani düşüp çıktığı için ayarı kaçtı 🥲