dika böyle durumlarda tek bir doktora bağlı kalmamak gerekiyor. Ben perde lafını duyunca çok araştırdım. Kimisinde perde olduğu doğumda anlaşılmış bebeği de gayette sağlıklı doğmuş kimisinde hamile kalmadan perdeyi almak gerekmiş ve evet onlar sezeryanla doğum yapmışlar. Çünkü doktor rahmi zorlamamak istememiş. Ve evet maalesef düşüğe ve erken doğuma neden olan perdeler de mevcut. Bazı doktorlarda hiç gebelik yaşamadan perde ameliyatı olmamayı öneriyormuş. Hani belki ameliyata hiç gerek kalmadan doğum olur diye. Sen bi kaç doktorla daha görüş ve içine sindiği şekilde hareket et. Çok çok geçmiş olsun inşallah