Sonnenblume Boncukk123 erken gebelik testi yazıyor üzerinde aslında diğer pembe olan 6 gün öncesine kadar olandan istedim ama kalmamış hiçbir yerde. Kendi kendime belirti bile yaşıyorum 🙂 yanılmaktan korkuyorum açıkçası, bu forumda çok fazla yanılan olmuş
Sonnenblume Boncukk123 onun içinde erken sanırım 😞 biraz daha beklemeliyim. Arada adet sancısı gibi geliyor sanırım olmayacak diyorum 🥲
Ozlem3737 Sonnenblume erken gebelik testi regle 3 gün kala kaset test adet geçikince yapılır diye biliyorum
Boncukk123 Sonnenblume belirtiler adetle aynı oluyor canım kasık ağrısı bel ağrısı göğüste hassasiyet gönlünce olsun inşaAllah 🤲🏻🌸
Sonnenblume Ozlem3737 evet yapmadım bugün birkaç gün daha bekleyim 🙏🏻 çok gerginim adet öncesi de böyle oluyorum. Herkese çatmak istiyorum 😢😢😢
Sonnenblume Boncukk123 inşallah hayır olur o yüzden de çok kestiremiyorum. Normalde 1 hafta önce adet belirtilerim başlardı 🙂