O testten 1 koli almıştım yapıp duruyordum. Bende laboquick kaset testi de vardı. Regle 4 gün kala yanımda laboquick vardı yaptım çift çizgiyi gördüm kan verdim beta 11di. Akşamına eşime süpriz yapmak için prodoctorla yapayım dedim çizgi çıkmadı. Eşime kan testini gösterdim artık. Çizgi çıkcak mı diye kaç gün yaptım çizgi falan çıkmadı beta 200lerdeyken saatler sonra bekledikten sonra hafif silik çizgi çıktı . Bi koli testin hepsi mi bozuktu bilmiyorum ama hiç memnun kalmadım