rabia41_ bana down riski ikili ve dörtlü testte yüksek çıktı
1/257 gibi ama detaylida görülen bir sorun yok.Suan 34 haftaligim kontrollerde de sorun yok.Trizomi olunca kontrollerde de anlaşılmaz mi
? Kafa yapısı,bağırsakları falan hep anormal oluyor diye biliyorum.Sadece kan testi değil.Kontrole gittiginizde anormal bir sey görüldü mu