curlysister evet memnun kaldım Esenyurt Beylikdüzü civarındaki en iyi perinatolog diyorlar.Kitap gibi tek tek sıraladı bütün deyatlari söyledi.Konusmadan sadece dinledik ekrandan zaten görüyorsunuz.Goruntu almak için karnınızı biraz sallıyor kilosuna da bu şekilde sallayarak bakıyor bu tuhaf geldi ama normalmiş.En son aklıma takılan soruları sordum güzelce cevapladi.İhtimalleri söyledi bir hafta önden gittiği için belki şeker cikabilir ailede varsa açlık tokluk şekerine baktır,yoksa bile 7. Ayda çıkabilir yine baktır dedi.Safra kesemde taş olduğunu ama ciddi bir şey olmayacağını söyledi.Miyomum vardı onunla ilgili de soru sordum aldirmali miyim diye önermedi çok kanama yapar 4 cm çok büyük değil ,20 cm ile yaşayanlar var başka doğum düşünürsen önce doğum yap en son istersen düşün dedi.Bence işini bilen biri.İyiki ona gittim aklımda pürüz kalmadi