Çocuk doktorumuz hangi aşıları söylerse hepsini yaptıracağım. Yurtdışındayım ben buradaki zorunlu aşıları henüz araştırmadım daha doğuma var diye. Biz de bebekken, çocukken tüm aşıları olduk sonuçta. Çok şükür hastalıkları geçirsek de kalıcı bir hasar almadan atlattık ve bu yaşlara gelebildik. Yukarıda bir hanımefendinin de dediği gibi insanların eskiden öldüğü hastalıklar, salgınlar artık yok gibi bunları da sağlayan o aşılar