Ymnjunior fikrimce bizlerde bütün aşımlarımızı olduk bu yaşa gelene kadar da su çiçeğiymiş, kızamıkmış, kabakulakmış (bunlar en basiti) ölümcül geçirmedik hafif geçirdik çünkü aşı ile vücut önceden o mikrobu tanıdı o hastalığa yakalanınca da hafif geçti. Zamanında aşı yapılmadıpından büyük salgınlar ve ölümler varmış bence bebeğe yapılmsı gerekwn tüm aşıları yaptırıp sıfır olan bağılıklığına o mikrobu küçük bir şekilde tanıtmak sonrası için büyük bir önlem ve bu çok büyük bir nimet aşılarını doğduğunda yaptıracağım oğlumun bence tüm annelerde bu yönden bakmalı bazı annelerin aşıyı sorguladığını görüyorum özellikle bu corona vs aşısından sonra belki bu corona için haklı olabilirler ama bu diğer aşılar yıllardır belki yüzyıllardır yapılan aşılar diye düşünüyorum..