KuzeyinAnnesi10 Sevkiyee orda doğum yaptım normal olarak yattım ama sezeryan olmak zorunda kaldım canım çok memnun kaldım çok rahatım herkes çok ilgiliydi tavsiye ederim. Öğrenmek istediğini sorabilirsin
Hicran57 Sevkiyee arkadasım orda doğum yaptı normal doğuma hep asistanları sokmuşlar güya eğitmek için içinde sargı bezi unutmuşlar kanaması durmayınca bi gidiyor ki sargı bezi oldugu öğreniliyor mahkemeye falan verdi hastaneyi çam sakurada yapacağınıza kanuni on numara orda yapabilirsiniz
Anneadayiii__ KuzeyinAnnesi10 sezeryan doğum nasıldı? Süreç nasıl ilerledi? Ağrı kesici vuruyorlar mı? Bir de ne kadar saat sonra yürümeniz isteniyor 🌸
Nurci KuzeyinAnnesi10 geçmiş olsun bende çok merak ediyorum süreç nasıl ilerliyor ilk doğumumu özelde yaptım şimdi ikinciyi orada düşünüyorum ama korkuyorum da kuzenim orada doğum yaptı sabah 8 de aldılar akşam 6’ya kadar ameliyathane kapısında bekletmişler yoğunluk var diye bize de ancak 7 de haber verdiler doğum oldu diye o saate kadar bilgi alamadık
tugba0090 KuzeyinAnnesi10 dikişler lazer mi çürüyen dikiş mi benim ilki özelde oldu lazerdi çok rahat cam sakurada nasıl acaba
KuzeyinAnnesi10 Anneadayiii__ doğumdan 4 5 saat sonra falandı ayağa kaldırdılar ama çok rahat kalktım canım çok iyi geçti hiç sorun yaşamadım normal doğum yapıyordum çataldan sezeryan a alındım odada birşeyler yaptılar ama inanın sancı çektiğim için yorulmuştum artık ne yaptılar hatırlamıyorum bile . Ama herkes çok ilgiliydi güler yüzlülerdi hep beni çektiler hiç korkmadım
Lykiav Anneadayiii__ ayakta uyuşukluk geçince kalkıyorsun yürüyorsun. Bol bol su içiyorsun sonra tuvalete çıkıyorsun. 2 gün gözlem altında kalıyorsun. Ve ayrıca çok güzel ilgileniyorlar. ağrın olunca ağrı kesici de vuruyorlar
KuzeyinAnnesi10 Nurci beni direk acil aldılar hiç beklemedim direk ameliyat masasına geçtim ben canım çıkınca hatta üşürüm diye ısıtıcı bı makineyle beni ısıtılar. gece alındım ben ara topar üstelik. Ama gün verilip gidilirse de bekleyeceğini sanmıyorum kocaman hastane Bir sürü ameliyathane var. 2. Doğumum olursa kesinlikle yine orada yaparım 🙏🥰 Mert ve Alper bey ikisinde mükemmel doktorlar.
ekimannesi_ KuzeyinAnnesi10 merhaba ne zaman dogum yaptınız ve sezeryanda kac gun yatıs verdiler orda acaba ☺️
KuzeyinAnnesi10 ekimannesi_ 2 gün yatış var ama ben 1 gün yattım imza atıp çıktım. 2 ay oldu doğum yapalı
Demmmmm Lykiav merhaba sonda yı nerede takıyorlar oda da mı, birde varis çorabı veriyolarmış doğru mu
Saudaded Demmmmm doğumdan sonra sezeryan normal farketmeksizin varis çorabı veriyorlar özellikle doktor gelip bakıyor giydiniz mi diye
Demmmmm Lykiav bişey soracağım ama rahatsız ediyorum sizide bebeği kim giydiriyor hemşireler mi, biraz doğum öncesi ve sonrası süreci anlatır mısınız rica etsem perşembe günü bende orada doğum yapacağım sezeryan biraz korkuyorum kontrollerim çok güzel geçti
Saudaded Demmmmm ben normal yaptım sonda takılmadı ama çok acıtan bir işlem değil sanırım sezeryan da takılıyor doğumdan sonra çıkarılıyor diye biliyorum ama yine de yanlış yönlendirmeyeyim
3_oglan_annesi Demmmmm sonda uyusmadan önce takılmıştı bana hafif sızlama oldu ama anlık biseydi doğum yapınca uyuşukluk geçince yani çıkardılar ayağa kalkıp kendini WC ye gitmeniz için oda anlık sizi yaptı o sizi korkutmasın herşey anlık gelisiyo 🤗
3_oglan_annesi Demmmmm ama sondayi siz uyusukken taktirmanizi isteyebilirsiniz bn bilmiyordum başta sezaryen olunca öle yapacam bende
Saudaded Demmmmm hemşireler giydirmiyor yanınızdaki refakatçi giydiriyor ama yardım isterseniz tabi yardımcı olurlar genel olarak iyiler
Lykiav Demmmmm siz öncesinde hemşireye kıyafet verirseniz giydirir. Biz unuttuk vermeyi ve çocuğu yeşil bir örtüyle sarmislardi. Tüm kontrellerden sonra kaynanams verdiler o giydirdi. O şekilde oluyor yani
Demmmmm Lykiav benim perşembe günü doğum olacak sezeryan sizin sezeryan mı oldu süreç nasıl dı rahatsız ediyorum kusura bakmayın
3_oglan_annesi Lykiav e peki cisi kaka yapmadimi o saatlere kadar umarım bez takılmıştır başta istemeleri lazım doğuma girince yani