Aysktr Askim38 Giz Aynı şeyi bende yasıyorum 😂 24 haftalığız esimin basının etini yedim sabah akşam kıpır kıpır olan cocuk niye oynamıyor diye çikolata da yedim uzandım bekliyom dürtüyorum inş bi sıkıntı yoktur 😄
Mervenin Askim38 hergün kıpır kıpır beneğim diyenlerin hastasıyım ama 24 haftalığım benim de öyle düzenli bir hareket inyok yani gün içinde bir kaç kere gece yatağa girince daha çok hissediyorum 😅 dr um normal diyo 😇
Cocoo Mervenin bende 22+3 oldum daha net bı hareket yok pıt pıt oda duzensız oluyo bende 4 gözle bekliyorum duzenlı hareketlerını
Hazinem dml33 atar atar Bnde hissedemiyorum diye üzülürken birden oturduğum yerde ben bırdayım anne der gbi vurdu yavrum ☺️
Krasivyy Askim38 bende 21+6 ym düzensiz bi şekilde oymadığını hissediyorum bazen günde bi kere bazen bi kaç kere ama böyle tam hissedemedim
mcansum Askim38 yani sabahları ve geceleri hareketli oluyor.. biz hareket edince o içeride sallanıyormus oyuzden daha cok sakın olup uyudugu oluyormus... bende genelde hep uzandıgımda sakın ortamda geceleri bide sbah cok erken hareket edee