Zeynep1995 Haziran annişleri cinsiyet ler belli oldumu biz 15+2olduk iki hafta sonra gidicez bakalım ne olucak cinsiyeti iz 💞💞🙏😊
MerveCey Zeynep1995 14+4 mü bende. Bağdaş kurup oturduğu için göremedik☺️ İki hafta sonra bir daha gideceğiz.
Busrakrkmz28 Zeynep1995 14+4. 9 gün sonra gitcez inşallah ama %80 erkek dedi geçen gün 🙂sanırım bu yıl erkek yılı
Mutlulukgeldi Zeynep1995 15 haftalıkken kıza benziyor dedi ama 20 haftalikta kesin sonuç diyebilirim dedi 🤗☺😄
Fattmasevinc Zeynep1995 15+3 olduk ama göstermiyor bizimkisi cinsiyeti. Erkek yılı sanırım bu yıl.. Sağlıkla gelsinler de cinsiyeti önemsiz hepsi evlat sonuçta
eymeninannesii 16+0 olduk cinsiyetimiz prensimiz geliyo💙💙dün ogrendik sende öğrenirsin inşallah bian önce
Nills MerveCey Zeynep1995 biz de 14+2 de gitmiştik bağdaş kurmuştu bizimki de 😊😊 kıza benziyor dedi doktor ama haftaya tekrar gitcem bakalım :))
Zeynep1995 Busrakrkmz28 aynen sanırım erkek yılı gibi duruyor hayırlısıyla sağlıkla kucaklarımıza almak nasip olsun 🙏🙏
Gzmm Bizde gecen hafta öğrendik erkek 🥰❤️ Ama %80 dedi doktor bakalım birdahaki kontrole kesinleşir artık
Zeynep1995 RumeysaAkd Bi sen varsın suan kızı olucak canım Allah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin 🙏🙏
RumeysaAkd Zeynep1995 çevremdeki bütün hamilelerin de kızı olucak 🤗 dünya bir denge Allahım bir tarafa erkek bir tarafa kız veriyor
Sitionline Aysenur01 6. Haftamda öğrendim gittim 9. Haftamda kalp atışını dinledik bide 12. Haftamda gittim ikili test için.Şubatta detaylı ultrasonum var
Sitionline 13+5 im.gecen Cumartesi yüksek ihtimalle erkek dedi doktorum 😊 bakalım değişmezse erkek bebişim 🥰