Feyza3342 hep iyi düşün iyi olsun ben tüp bebekle hamile kalmadım aşılama yaptırmıştım negatif almıştım 6 ay önce şansımı deneyip femara kullandım ve ilk femara denenemde kaldım şükür ki aşılamayla olmayan şey femerayla oldu doktorum bile şaşırdı 2 yıldır olmuyordur. Biz ne kadar yopratsakta kendimizi rabbim ne zaman isterse o zaman veriyor şuan 2 aylık hamileyim çok şükür. Rabbim pozitif sonuç almayı sanada nasip eylesin emekleriniz çabalarınız boşa gitmesin inşallah. Benim hiç kafama takmadıgımda artık olmazsa olmaz uğraşmıcam dediğim anda geldi bu süreci en az stresle atlatmaya çalış çünkü hiseddiyorlar onlarda. Umarım en güzel zamanda sağlıklı zamanda bebeişlerimize kavuşuruz.