Feyza3342 belirti aramanız yanlış olmuş illa belirti olacak diye birşey yok belirtisiz hamile kaldım tüp bebekle. Sonrasında da ne mide bulantısı ne demir eksikliği ne kusma baş dönmesi hiç bişe yaşamadım her hamilelik farklıdır. Erken yapmışsınız ama en azından kan vermişssiniz sonuç çıkmazsa vaktinde tekrarlayın. Allah inşallah gönlünüze göre verir anca tutunmayı sağlayan en büyük etken pozitif kalabilmek stressiz düşünmeden günleri geçirmek olmuyo demeyelim oluyo yani kendi sürecim harika geçmişti darısı size ben 11. Gün öğrendim 111 di sonucum da