BusraSnn Bende 11. Haftadayim 3 Kez yoğun kanama gördüm, belli bir sebebi de yok ultrasonda bebek gayet iyi görünüyor ama ben her defasında düşük yaptım sandım. Sırt üstü yatın dinlenin asla ağır birşey kaldırmayın, tedbir bizden takdir Allah’tan ☺️
_Mother_ Kızlar bende gebeliğimi öğrenmeden önce kanama yaşadım adet oldum sanmıştım ama sadece 1.5 gün sürdü kanama suphje üzerine test yaptım pozitif çıktı kanama öncesi negatifti sonucum ama kanda 11.97 çıktı daha sonra yükseldi beta değerim güzel bir şekilde 10 gündür de hiç kanama lekelenme olmadı doktoruma yazdım ilaç kullanmayalım sağlıksız gebelikse zaten düşer dedi beta güzel yükselince de sorun yoktur yerleşme kanaması olmuştur diye düşündüm 18 Mart’ta doktor randevum var o zaman kalp atışını bebeği hepsini görme durumu var ona göre tedavi gerekiyorsa yapılacak o zaman kadar nasıl beklicem bilmiyorum