hifakim29 doktor söyler aslında sebebini. Sağlıksız bebek düşermiş zaten doktorum bana öyle söylemişti, düşmeseydi genetik rahatsız olurdu demişti. O yüzden her şeyin hayırlısı, kendinize dikkat edip bekleyin, yoğun kanama falan yaşarsanız yine gidin acile sonuçta hastanede daha iyi bilirler