Feras23 Kaktuscekirdegi Benimde haziran ben ince müslin bi uyku tulumu aldim cünkü sicaklarda klima aciyoruz biz evde bebişide nasil giydircez bilemedim şimdiden bi müslin uyku tulum aldim🥹
Ekbbek Kaktuscekirdegi Gecelik dediğim şu uzun elbise olanlar var ya onlar. ☺️ normal doğumdan sonra aşağıdan muayene ediyorlar. Bana birkaç kez gelmişlerdi ilk doğumumda. Yattığım yerde muayene ettikleri için ve dikişlerim olduğu için pijamayı aşağı çekmek zor geliyordu. Geceliği hemencecik yukarı topluyordum. Tuvalet konusunda da aynı şekilde. Benim tecrübem bu şekilde oldu en azından 😊 zaten hastanede kocaman bezle bezlemişlerdi beni iç çamaşırı bile giyememiştim 😊
Julide92 Kaktuscekirdegi bebek çamaşırları için yumuşatıcı kullanmadım bende sadece sıvı bebek deterjanı. Sabun tozu tortu bırakmıştı çünkü. Ayrıca ben çamaşır yıkanınca bir tur durulama sıkma da yaptırdım deterjan bile tahriş etmesin diye. Bende ikinci bebeğimi bekliyorum dün tüm kıyafetlerini yıkadım ütüledim. Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
Kaktuscekirdegi Julide92 maşALLAH🧿 rabbim hepimizin bebeğini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bunlar dışında eksik gördüğünüz var mı🩵🌸
Rumeysaglnin Kaktuscekirdegi yani bence yenidoğanda yattığı yatağın malzemesi odanın havası nemi battaniyesinin tüylü peluş olmaması hijyenik bir ortamda olması giydiği kıyafetin pamuklu olması cildini tahriş edecek krem deterjan vs kullanilmamasi bunlar çok önemli rahat nefes alması battaniyesinin toz toplalamasi peluş oyuncak bulundurmamak hani uyku arkadaşı olarak muslin kumaş tercih edebilirsiniz
Julide92 Haziran bebeğine battaniye gerek yok bencede ben almadım bile. Bende haziranda doğum yapıcam nasipse. Hastane çıkışının içindeki yeterli gibi. Ayrıca pusete konacak üstü örtülecek falan. Yaz sıcağı zaten asıl böyle çocuk pişik olur
Kaktuscekirdegi Julide92 evet bende öyle düşünüyorum biz yanıyoruz çocuğu sarıp sarmalamak saçma geliyor banada
Kaktuscekirdegi Feras23 havaya göre şekil alacağım giyim konusunda eksik gördüğünüz var mı sizce listede şu kesin olmalı dediğiniz🌸
Kaktuscekirdegi Ekbbek elbise gecelikte tercih edeyim o zaman teşekkür ederim peki eksik gördüğünüz var mı listede önemli dediğiniz?🌸
Feras23 Kaktuscekirdegi Agiz mendili ekleyebilirsin canim ben aldim simdiden bi paket ve bebek telsiz/kamera gerek görürsen tabi listede göremedim
Ekbbek Kaktuscekirdegi her şey fazlasıyla yeterli bence. Hastanede neye ne kadar ihtiyaç oluyor bilemiyoruz. O yüzden ben de fazla fazla götürmüştüm ama bazılarını tabii ki kullanmadan geri getirdim. İkinci doğumumda özellikle bebek eşyalarını takım halinde streçleyeceğim ki kullanmadıklarımı eve getirince tertemiz dolaba koyabileyim. Belki size de fikir olur.
Kaktuscekirdegi Feras23 kamerayı biraz büyüyüp hareketlenincr alalım dedik eşimle ağız mendili de ilk etapta 12 tane aldım yeterli olur mu🐣🌸