Rumeysaglnin @Kaktuscekirdegi bence çocuktan çocuğa değişiyor bende emzik verdim kızıma 7,5 8 ayında tamamen kendi kesildi bir kaç kere verip israr etmeme rağmen istememişti ki nasıl Alıştıracagınıza da bağlı bence benim kızım sadece uykuya geçiş sirasında alıyordu veriyordum zaten onun haricinde vermiyordum kendi de sadece uyku vaktinde istiyordu uykuya geçişini kolaylaştırıyordu zaten uykuya girince hemen alıyordum veya kendi çıkartıyordu şuan 34 haftalık hamileyim yine emzik vereceğim aynı şekilde ilerleyeceğim sadece uyku aralarında bir kaç kere günde bir kaç dakıkalık vereceğim öyle de alışıyorlar sonra onsuz da uykuya geçmeyi öğrenip kendileri vazgeçiyor benim kuzenim benim dediğimi uygulamadı şuan çok pişman çocuğun ağzından emzik düşmüyor sürekli tüm gün emzikle dolaşıyor bir kaç zaman emziksiz olunca emzik bulunup verinceye kadar huysuzluk yapıp ağlıyor bence nasıl alıştırılacagına bağlı