Eda_Esen Eda77 bebek büyük haftası önde diyabetim ve karnım çok büyük yer yok dikiş yerim çok sızlıyor
alyakus_ Eslem2112 son haftalarda doktorum yüksek tansiyonun olursa gel demişti bana büyüğü 14 küçüğü 9un altında olması gerekiyor muş
Denizbllt Gixemm sizin yazdığınızı okurken rennie çiğniyordum. Yemin ederim bıktım alçı gibi yemekten. Benim de 22 mart sezaryen olucam 35. Haftadayım allah bir an önce sağlıkla nihayete ermeyi nasip etsin başka bişey istemiyorum 🥺
Gixemm Denizbllt amin inşallah bende demir eksikliği var o yüzden rennie çiğnemek hoşuma gidiyor bagımlı oldum resmen 😂
Gksslm Denizbllt Ne zaman verdiler gününüzü acaba ben normalde bu hafta gidecektim randevumu iptal ettiler ve sadece 20 marta veriyolar çok mu gecikirin 35+3 olduk
Polatalemdar Derara ya Doktor o kadar umursamaz ki anlatamam dediğiniz gibi benimkide en son 3.5 hafta öndeydi ve şimdi kesinlikle daha da artmıştır kilosu da 4 kiloyu geçmişti. Hala bana diyor ki ameliyat tarihî için erken kafayı yemek üzereyim çok korkuyorum bişey olucak diye
090822 Melindam63 ayyy aynı gün doğuö yağacağız Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin hepimize Allah yar ve yardımcımız olsun inşallah 🥰🥰🥰
ParodiMom Opheliaxxx Benimde aynı 14 Mart nasipse inşallah içim içime sığmıyor hem korku hem heyacan hâkim
Sebla55 benimde 19.mart.rabbim saglikla kavusmayi nasip etsin insallah heyecan korku stres hersey var 😶😶
Lebis35 Herkesin tarihi belli nerdeyse benimde 7 Mart sezeryanım bugün kontrole gitmiştim sabah 6 da hastanede ol dedi ya Benim gibi olan var mı merak ediyorum o saatte normal mi anormal mi sabah 6 nedir 🙄
Denizbllt Twochildren çok yenisiniz hayırlı uğurlu olsun anlatır mısınız deneyimlerinizi normal mi yaptınız
Twochildren Denizbllt evet çok teşekkür ederim darısı size inşallah 🙏 2. Doğumumdu ilkinden çok daha kolay geçti çok şükür normal doğurdum o an biraz zor evet ama sonrası gerçekten çok güzel zaten bebeği görünce herşey geçiyo 🥹 sezeryan zorunlu değilse normal candır
Denizbllt Lebis35 hmm doğru olabilir. Bizimle paylaşır mısınız sonrasında tecrübelerinizi. Bende 22 martta olucam 🙏 inşallah