RM0 37+5 deyim.haftaya pazartesi ya da salı sezeryan olacağım. Her şey hazır,sadece dip köşe temizlik kaldı.onu da Perşembe yardımcı abla yapacak.hala günlük yemek,temizlik,ütü vs kendim yapıyorum.kendi işim olduğu için işe de ara veremedim.sadece yatıp dinlenmek istiyorum artık,çünkü her şey çok yorucu geliyor.sancim yok henüz.kisacasi yıkılmadım ama ayakta da değilim 🤪🥲