RM0 aman doğsunlar da yoruldum ben,mideme dayanamıyorum bir de evde çocuklar var duygusal bakamıyorum,perişan olduk🙈çok fazla ayakta kalıyorum çok yoruldum e tabi bebek doğunca daha çok yorulucam biliyorum ama en azından hafiflerim biraz,sağlıkla gelsinler inşallh,benim sezaryen olacak mecbur 2sezaryen olmasa ssvd denerdik dedi