RM0 36+6 mart annesiyim ben de;))günümüz belli 18mart inşallh aksilik olmazsa,kaç çıktı nstniz acaba,benim nstler temiz çıkıyor ama aşırı kasılıyor karnım,tabi ki gece uyku zor,midem de aşırı yanıyor kaburgam ağrıyor ne yesem midem sıkıntı benimde,hiç bir çözümde yok malesef:(öndeydi benim oğluşta,şimdi haftasındaymış dr öyle dedi ama 3haftada çok az kg aldı350gr kadar böylece haftasıyla uyumlulaştı,bu cumartesi tekrar gidicez bakalım