Ay ben şeyi merak ettim. Hazirandan beri adet görmeyip nasıl rahat rahat hayatiniza devam ettiniz çünkü ben kızken bile gecikince aha kesin kanserim diye paldir kuldur annemle kadin doguma gidiyoduk 😂
İkincisi hic korunmadiniz mı nasılsa regli olmuyorum diye ?
Ama cok şok edici ya sizi dusunuyorumda pat diye hamile haberi 😂 size gore suan 4 ayda bitecek gebelik. Hızlandirilmiş gibi 😂