Denizz6161 aynen kesinlikle aceba başka ne olabilir diye ben eşime söylüyorum yk ya diyor o bana diyor yk ya diyorum sanırım içimizde olan en doğrusu ondan başka isim sevemiyoruz mert nasl dedi ilk oğlum dediğimde yk diyordu şimdi sırf ben poyraza daha güzel bir seçenek olursa düşünelim hemen karar vermeyelim dedim diye öyle bakınıyoruz ama poyraz olcak gibi inşallah 🥰sağlıkla gelsinde bütün bebişler isim arayışıda zor da olsa güzel 🧿