Alset Edadlgc hayırlı olsun belirtilerin nelerdi canım son adet tarihin ne zaman testi ne zaman yapdın
Edadlgc Alset 4 şubattı aslına bakarsan çokta belirtim olmadı ben kanamam olunca adet oldum sandım kesilince test yaptım
Busraltn AmineErva hiç gebelik testi yaptınız mı peki? Benimde 4üydü ama bugün sabah ilk idrarla test yaptın negatif
AmineErva Busraltn test yaptm silik çizgi vardı ayın 2 sinde beta verdm 20 idi adet günümde 4 ünde verdm o zmn 57 çıktı cuma tekrar vericem
Defnem06 @Edadlgc Ben ilk gebeliğimde bir hafta gecikince görmüştüm keseyi. Gidip şansını deneyebilirsin. Gözükme ihtimali yüksek: