Edadlgc Amin, inşallah 🙏🙏 stres yapma Öncelikle, biraz sakin ol☺️şuan sakin olman çok önemli bak sonucun çıkmasına da az kaldı, daha sonra iyi bir doktor ile ilerle, kendini yorma☺️
Benim sabah lekelenme oldu çok az, şimdide kahverengi az lekelenme oldu, reglim hala sökülmedi.
Ben bir buçuk yıldır deniyorum, inan hiç çift çizgi göremedim, şuan o eski kaybını düşündüğünde üzülme, bak çok şükür vücudunda bir gelişim meydana gelmiş. Belki fazla tutunamadı ama belki de sağlıklı değildi, sen dinlendin, vücudun dinlendi ve şimdi de inşallah nasip olur 🙏☺️