Badeveannesi merhaba duygularınıza tercüman olayım 🤣 ben hanileliğimin başından beri çekiyorum 20 haftama giricem kaşınmadık yerim kalmadı göbeğim haritaya döndü kalçalarım göğüs kenarlarım üç defa acile bi defa da cildiyede sıra bulamadığımdan özel cildiyeye çıktım hiçbişey çıkmıyor
En iyi gelen şey ılık suyla duş sonrasında kurulanıp bıo oıl yağ önermişti doktorum onu sürüyorum günde üç kez falan hatta dalinin bebek yağıda iyi oluyor değerlerinizde bişey çıkmıyorsa hiç boşuna hastahaneye gidip yorulmayın kaçkez gittim hiçbişe çıkmıyor birazda kafaya takmamak lazım ben alıştım artık sanırım bunu doğuma kadar çekeceğim gibi yapacak hiçbişey yok maalesef kuruyoruz ve geriliypruz çatlıyoruz o yüzden kaşıntılar ben aslında doktora gitmekde bebek için endişelendim o yüzden sürekli gittim ama çok şükür bebeklik durum değildi hayırlısı olsun hepimiz için