Benimde oluyordu,ama hamilelikte kaşinmalar bazen normal dediler. Deri kuruyor sonuçta en çokta göğüs ayak kollar ve karın oldu bende. Yara içindeydi hatta kaşimaktan. Ben açıkçası madecassol sürüyordum en çok evde bulunan oydu diye )))bir de şekerli tuzlu yeyince de oluyordu. Ya da portakal limon