morpaqatya9 bn ilkini devlette yaptım şuan özelde istedim doğum refakatçi sorunum var diye ama düşününce de özel çok masraflı olıyor yani sadece doğumdaki parayla kalmıyor 2 günden fazla yatman gerekti ücretli bebek sarılık, oldu, küvezde yatması, gerekti ücretli doğumdan sonraki göz muayenesi işitme testi olsun, bunlara asla para dayanmaz yani bakalm arada kaldım bnde refakatçim olsaydı yine devlette yapcaktım