morpaqatya9 Bulunduğun yere göre değişir, şu an ben Şehir Hastanesi’ne gidiyorum ilgi fena değil doğum yapan çok arkadaşım var hem normal hem sezeryan hepside memnundu. Ben takiplerime hep şehir hastanesine gidiyorum bir sorun olmadı ferah, sıra buluyorsun. Ama şartlar kötü olsaydı ve kötü muamele ile karşılaşsaydım özel derdim, paranın farkı illa ki oluyor.