Julide92 En ideal dönem bir annenin kendini tam olarak hazır hissettiği dönem bence çocuğun yaşıyla çok da alakası yok bir anne ben yetebilirim diyorsa o gücü kendine görüyorsa bu çocuğu bebek kendi olabilir büyüdüğünde de olabilir benim eltim de 14 yaş arayla yaptı şu an tek çocuk gibi büyütüyor ve ayrı bir sevgi ayrı bir hevesle büyütüyor kolaylıkla büyütüyor doğan büyüyor ama annenin kendini toparlayabilirmesi o süreci yönetebilmesi için bence en önemli detay çünkü doğan bir şekilde büyüyor ama anneden aldığı o rahatlık sakinlik enerjinin güzelliği önemli bence 😍