Oğlum 5,5 yaşında anaokuluna gidiyor çok çok rahatım 28 haftalık hamileyim yine oğlum olacak bazen geç kaldım galiba diyorum ama ufak olsa belki bu kadar rahat hamilelik geçirmezdim sanırım çoğu işini yapıyor arkadaş gibiyiz zaten umarım 2.de öyle olur biliyorum rahatım çok bozulacak ama çokta özledim evde bir bebek olmasını sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🤲🥰