annelik_4 canım kaç haftadaydın peki ben 20 oluyorum ramazan başında tereddütlüyüm açlığa çok dayanıklı bir insanım ama biraz bedenen de zayıfım oruçta iyice iştahsızlık olur da beslenmem gerilerse korkusu yaşıyorum bende bir gün tutup bir gün yiyerek tutayım diyordum kendi kendime