sariniz13 senin kararin tsniki kuzum ama benek anneden besleniyo sen guzel saglikli yeterince beslendgin durece bebegin gelisiyo gelisimi gerileyenilir yani bence hic risk alma senin tutum tutmaman sorun olmaz dayanirsin dayanamssin bilemeyiz bunu ama bebek beslenemedigi icin kilo da alamayanilir geride kalanilir yani bence hic risk almasan saha iyi ilk 3 ay benek anneden beslenmiyo eger ilk ay da olsaydin belki tutardin doktirum da izin verirdi ama bilemedim ben tutkayi düşünmüyorum acikcasi. Rabbim zaten gebelikde sirunlulugunzu yok demis zaten neden benegime de kendime de eziyet cektireyim ki 🤷🏻♀️🤷🏻♀️