Bebekkk00 yaa ben de ben deee ay öylesine bi foruma gireyim dedim de tam benim birkaç gündür yaşadığım yani ben yazmışım sanki dokuz haftalığım ben de hele dün sokak ortasında öyle bir tartıştım ki eşimle bağırıyorum ağlıyorum bir de memleketim de değilim ailem kardeşlerim kimse yok yanımda yalnız geçiriyorum hamileliğimi bu şehirde arkadaşım da yok her an eşimleyim ve beni asla anlamıyor sormuyor nasılsın diye dün de canım dışarı çıkmak istedi otobüsten indik başım dönüyor diyorum geçer bi şey olmaz filan diyor oralı olmuyor telefonuyla oynuyor yürüyoruz mecidiyeköyün ortasında öyle bi bağırmaya başladım ki kriz geçirdim resmen eve dönene kadar da öyleydim gece eve geldik yattım ağladım o da gitti başka yerde yattı kendime hatırlatmaya çalışıyorum hormonlardandır diye ama kendimi tutamıyorum işte şimdi senin de böyle yazdığını görünce yalnız değilmişim ama işte keşke yaşamasak hiç böyle şeyler bebişlerimiz etkilenmesin inşallah onlar daha çok minikler