Kızlar 9 haftalık hamileyim ama iki üç gündür eşimle sürekli tartışıyoruz ve ben kendimi tutamıyorum ağlıyorum bağırıyorum çağırıyorum o an gözüm görmüyor hiç birşeyi kendimi kaybediyorum ama çok kötü oluyorum sonradan bebeğime bişey oldumu iymi diye çok korkuyorumm.😔