Sssebnem1 ayyy bende öyleydim ya. Kontrole giderdim daha 1-2 gün geçmeden acaba kalbi mi durdu neden belirtim azaldı diye kendimi yer bitirirdim. 15 haftalığım hala öyleydim gayette sağlıklı aslında ama hissetmediğimiz için insan kötü düşünüyor. Bir de burda yazılanlar da çok etkiliyor insanı. O yüzden hassas postlara girmiyorum artık🥲