Sssebnem1 doktor kontrole gitseniz kalp atışıda kesede görünür şuan zaten ben 5+2 de gördüm haftanız gayet iyi kendinizi buna sürüklemeyin düzenli doktor kontrolüne gidin ve pimpirikli bir insansanız kesinlikle özel hastane kd takipli olun hafta nın 7 günü 7/24 ulaşabilir iletişim kurabilirsiniz buda sizin için daha kolay daha sağlıklı bir gebelik olur