Rose21 gerçekten mi? O zaman siz okuduğunuzdan çok duyduklarınıza inanıyorsunuz 😀 o kitapla ve yöntemle o kadar kolay doğum yapanlar biliyorum ki ben. İngiltere kraliyet ailesinin gelini bile bu yöntemle hemencik doğurdu 😀 korkacak bişey yok. Allah hepimizin fizyolojisini doğurma üzerine yaratmış arkadaşlar. Beyinlerinde korku bariyeri olmayan hayvanlar pıt pıt diye doğuruveriyor. Özetle korkarsanız kaslarınız kilitlenir ve ağrı kesici endorfinler yerine o bölgenin açılmasını engelleyen adrenalin salgılanır. Oysa rahat olursanız bilinen en güçlü ağrı kesici olan endorfin zaten sizin acı çekmenizi engeller. Hem hepimizin ilişki tecrübesi var. O sırada da öyle değil mi? Ne kadar rahat olursanız ilişki o kadar kolay oluyor. Kasınca zorlaşıyor. Aynı mantık 😀