Ebruolmz korkma diyemeyeceğim, insan ne yaşayacağını bilmediğinde elbette korkar.. ilk doğumumda hep normal istedim ama Doğumdan bir gece önce ya yapamaz da bebeğime zarar verirsem diye çok korktum ve ağladım.. sonra bunca yıldır, bunca kadın başarmışsa ben de başarabilirim dedim ve iki normal Doğum yaptım.. öncesinde doğal olarak canınız acıyor ama belki de yaşayabileceğiniz en özel anı yaşıyorsunuz.. üstelik Doğum sonrası
Çok rahat ☺️