Dlnoz açlık zaten sabah kalkınca ölçüyorsun tokluk ise mesela yemek yemeye 10 da başladın yemek 10 dk sürdü 10.10 gece bitti ama ölçüm yemek bittikten sonra değil ilk lokmayı ağzına aldıktan 1 saat sonra yani 11 de ölçüm yapacaksın 2. Saatte 12 de ölçülecek bunun gibi