Kizlar benn ilk hamileligimde ekmeğe,hamur işine çok dikkat ederdim ki 43 kiloydum. Ona rağmen dikkat ettim ve hiç hamile gibi değildim. Şimdi ikinciye hamileyim ve ne istersem onu yiyorum. Öğün yapmıyorum kendime. Doğumdan sonra da kilo verdim yine 43 kiloyum. Sağlıklı sağlıksız ne varsa yiyorum. İyi mi yapıyorum sizce. Sonradan bir patlak vermesin