[bilinmeyen] amin çok sağolun 🙏
şimdi kalktım bişeyler yemek için, daha sonra 12-1 gibi hastaneye gitmiş olacağız.Umarım herşey yolunda gider , ödüm kopuyor dogum yapıp uyanınca bebegimi kucağıma alamayacakmışım gibi geliyor.Sanki ona bişy olacakmış gibi.Evdekilere çok bişey söylemiyorum insanları üzmemek için ama içim içimi yiyor 😔🤷♀️