Esule Delidolu hastaneye göre değişiyor. Hiç bastırmayanlar da var ancak sorun ebelere eğer bastırılıyosa uyuşukken yapın diye rica edin. benim arkadaşım rica etti Uyuşukken yapmşlar
3_oglan_annesi Delidolu hafif bastiriyolar sadece ama solersen yapmzlar bence bı dene baktın acır ellettirme snradan
3_oglan_annesi Delidolu bn normal doğumda yaptım ama normal doğumdan snra bastırma aciliydi eliyle owaladilar dikiş yok diye nasıl olsa ama sezaryende nazik oldular haliyle
Aymirac Delidolu valla karın basmasında ne varki benim gazım çok sıkışmıstı zor çıkardım onun ağrısı daha kötü korkmayın
teachermom1 Delidolu Korkmayın. Benim canım çok tatlıdır, hiç acımadı. Çünkü hala belimden altı uyuşuktu. Dikişli yere baskı uygulayamazlar zaten, minicik şişliğine bakar gibi dokunuyorlar. Hiç ağrı sızı olmuyor.